vineri, 10 mai 2013

Machiaj banchet/majorat

   Bună dragii mei,
  Postarea de astăzi are o mare legatură cu banchetele ce urmează şi cu mult aşteptatul majorat. De aceea m-am gândit să realizez două make-upuri ce pot fi purtate atât la banchet, cât şi la mult aşteptata petrecere de majorat.
     Pentru primul machiaj am optat pentru o nuanta de portocaliu în combinaţie cu negru pe care l-am blenduit foarte bine.



  Pentru cel de-al doilea machiaj am ales să merg pe verde, atat închis, cat si deschis, în combinaţie cu un galben spre verde. Acesta este ceva mai colorat decât primul.



  Sper că aceste două make-upuri vă vor ajuta şi vă veţi hotărâ ce machiaj o sa purtaţi în cele 2 petreceri ce nu trebuie ratate din viaţa voastră. Iar dacă doriţi ca eu să fiu cea care vă machiază nu ezitaţi să mă contactaţi :D.


  
XoXo Anca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu